VELKOMMEN TIL
SYNDICATE TATTOO

Syndicate Tattoo –
Vi tager vores håndværk seriøst og skaber kunst på din hud.

Syndicate Tattoo er placeret i hjertet af Vejle, og gennem to årtier har vi skabt minder, kunstværker og fortællinger på vores gæsters hud. Her er alle velkomne, og vi tager os tid til at rådgive og vejlede dig, inden vi går i gang. Hos Syndicate Tattoo findes der kun én måde at gøre tingene på, og det er den rigtige. Det gælder forarbejdet, det gælder udførelsen, og det gælder hygiejnen.

Du er altid velkommen til at kontakte studiet for en uforpligtende snak om de muligheder, der findes. Du kan ringe til os påtlf: 28 12 00 09

Bliv kontaktet vedr. tidsbestilling
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer

Det hele startede her

Jarl Petersen, som stiftede Syndicate Tattoo, kom som barn hos faderens reklamebureau. I et miljø af drømme, kreativitet og inspiration fandt Jarl hurtigt interessen i at tegne, og det var tydeligt for alle, at den lille dreng havde talent for det. Da drengen blev til en ung mand, og tegningerne blev til kunst og fortællinger, faldt interessen naturligt på tatoveringer. Hver eneste pennestrøg siden er født i faderens reklamebureau, og Jarl Petersen ser faderen som sin bedste ven, største inspiration og som mennesket bag både succesen og den anerkendelse, som Syndicate Tattoo har opnået gennem små to årtier.

Et studie for alle

Der findes mange fordomme om tatoveringsbranchen, men de fordomme bliver gjort til skamme, når gæster og nysgerrige mennesker slår vejen forbi Syndicate Tattoos lokaler i Staldgaardsgade. Her sidder nemlig alle slags mennesker. Direktøren som skal have sin første tatovering, mor og datter der fejrer, at kræften er bekæmpet, en stolt far som skal have billedet af sin førstefødte på armen, den unge mand der skal have dækket det sidste stykke bar hud på armen og mange flere fortællinger. Fælles for dem alle er, at de har valgt et studie, hvor der er højt til loftet, hjerterum og respekt for hver eneste bagvedliggende årsag.

Tatoveringerne skal være unikke.

Jarl Petersen har tidligere rejst rundt i verden og tatoveret. Fra et solbeskinnet Miami som blev besøgt flere gang om året, til klapsalver da førstepladsen til Aarhus Tattoo Convention var hjemme. I dag er Vejle hjemmebanen for den kreative proces og udførelsen af håndværket. Jarls største force er, at hver eneste tatovering bliver behandlet, som om det var den vigtigste i verden. Samtidig bliver der arbejdet med at gøre hver tatovering unik, og ikke så sjældent udbryder gæster i studiet: ”Det blev 100 gange bedre, end jeg havde forestillet mig”.

Syndicate Tattoo ligger midt i Vejle og ejes af Jarl Petersen. Jarl har arbejdet som professionel tatovør i 15 år og laver alle slags tatoveringer - for alle slags mennesker. Studiet i Staldgaardsgade er et hyggeligt sted med plads til alle, og Jarl sørger altid for, at alt er 100% sterilt, når han arbejder.

Telefontid:

09:00 - 21:00 alle dage.