HYGIEJNE

Vi stiller tårnhøje krav til hygiejnen

Hos Syndicate Tattoo er vi lidt hysteriske. I hvert fald når det kommer til hygiejnen. For her går vi ikke på kompromis et sekund. Hvis både gæst og tatovør skal kunne koncentrere sig om det vigtigste foran dem, kræver det, at alt andet er på plads. Derfor skal alle vores gæster tage skoene af, og derfor vil du også opleve, at vi er meget bevidste om, at alt er sterilt. Syndicate Tattoo arbejder ud fra de samme retningslinjer, du vil opleve på et sygehus, når der skal opereres. Det er din garanti for en god og hygiejnisk oplevelse.

Har du spørgsmål til noget, er du altid meget velkommen til at tage kontakt til studiet påtlf: 28 12 00 09eller sende en mail til info@syndicate-tattoo.dk.

Bliv kontaktet vedr. tidsbestilling
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer

Ny kunde - nyt setup

Hos Syndicate Tattoo prædiker vi ikke hygiejne - vi efterlever det. Derfor er alt udstyr hos Syndicate Tattoo nyt og sterilt. Vi bruger engangsudstyr, når det kommer til hansker, skrabere, papir, forstøvere, tusser og meget mere. Når det har været brugt én gang, bliver det kasseret og smidt ud. Det sikrer, at den næste kunde også starter med den bedste hygiejne for øje.

Vi gør tingene rene som på et hospital

Du kan også føle dig helt tryg, når det kommer til rengøring af vores udstyr og værktøj. De forskellige greb og tuber af stål bliver renset i vores autoklave (en beholder der kan lukkes tæt, og som med forhøjet tryk og temperatur benyttes til at sterilisere mikrobiologiske substrater, inficeret materiale og udstyr, f.eks. kirurgiske instrumenter samt lægemidler til injektion). Det er udstyr, som bruges på danske hospitaler og et valg, Syndicate Tattoo har taget, fordi kun det bedste er godt nok til vores kunder. Hygiejnen går vi aldrig på kompromis med.

Syndicate Tattoo ligger midt i Vejle og ejes af Jarl Petersen. Jarl har arbejdet som professionel tatovør i 15 år og laver alle slags tatoveringer - for alle slags mennesker. Studiet i Staldgaardsgade er et hyggeligt sted med plads til alle, og Jarl sørger altid for, at alt er 100% sterilt, når han arbejder.

Telefontid:

09:00 - 21:00 alle dage.